۱۳۸۸ مهر ۲۰, دوشنبه

برای شروع

چرایی اقدام به راه اندازی این وبلاگ به مدتها قبل برمیگردد. در طول زندگی ام همیشه دوست داشتم تا آنچه را که می بینم و میشنوم و حس می کنم - از یک آهنگ گرفته تا یک فیلم، از یک پیشامد ساده و خنده آور گرفته تا پیچیده ترین احساساتم- را با دیگران در میان بگذارم. گاهی اوقات آنچنان در این زمینه افراطی عمل میکردم که حوصلۀ اطرافیانم را سر می بردم.(امیدوارم این اتفاق در اینجا نیفتد!!) گذشته از این میل به نوشتن از مدتها قبل در من بود بهمین دلیل حدود 12-13 سال قبل شروع به خاطره نویسی کردم، اما مدتی هست که حس می کنم آنچه را که می نویسم باید خوانده شود!
آنچه در این وبلاگ خواهد آمد پاره ای از اندیشه ها و علایق من در زمینه های مختلف( با محوریت موسیقی و فیلم) خواهد بود. فرقی نمی کند که خوانندگان این وبلاگ چه کسانی باشند، در هر صورت امیدوارم پستهای این وبلاگ به همۀ آنهایی که بدنبال لذت بردن از موسیقی، فیلم و در کل زندگی هستند کمکی هرچند ناچیز کند.
البته از دیدگاه من الزامی وجود ندارد که پستهای این وبلاگ تماما حول موضوعاتی واحد باشند چرا که فکر می کنم اساسا هر تفکری که اینگونه باشد، یک جای کارش می لنگد!
تا بعد...

۴ نظر:

  1. بنويس عزيزم,ما ميخونيمو گوش ميديم!

    پاسخحذف
  2. درود بر امید عزیز، از اینکه این وبلاگ رو درست کردی خیلی خوشحالم و بهت تبریک می گم. احساس می کنم بخشی از نگرانی های من – نگرانی های ناتمام من! – به خصوص در یکی دو سال اخیر این بوده که دارم رشته گفتگو با دوستانم را به آرامی از دست می دم و همراه با اون، تصاویر خاطرات دوست داشتنی خواهد بود که رفته رفته کم رنگ تر و کم رنگ تر میشه، و جای خودشو به فضای سرد و سنگین لحظه های حال میده. صادقانه می گم، یادداشت های قشنگت، از پشت این دیوارها، شانس بازگشت دوباره به لحظه های قشنگ با تو بودن رو میده، و دیالوگ های زیبای تو رو که بارها و بارها برای خونواده تعریف کردم رو زنده میکنه، شاید با این تفاوت که هر کلام تازه تو در این ایام دوست داشتنی تر از پیشه و ماندگارتر از همیشه.

    پاسخحذف
  3. خبر به اشتراک گذاشتن احساساتت منو به 15 سال پیش برد، اون موقع‌ها هم حرف زدن باهات و شنیدن حرفات لذت بخش بود. اگرچه موضوعاتی که الان داری راجع بهشون مینویسی پیچیده‌تر از بحثای سال‌ها پیشه، ولی من همون لذت رو می‌تونم توش پیدا کنم. حتما ادامه بده.

    پاسخحذف
  4. همیشه حرفات شیرینه چون آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند. مطمئن باش هیچوقت حرفات برای اطرافیانت خسته کننده نبوده،نیست و نخواهد بود. امیدوارم همیشه با همین زیبایی به کارت ادامه بدی و با درگیر شدن در مسائل سیاسی ارزش بالای کار خودتو پایین نیاری. با آرزوی موفقیت برای دوست خوبم امید.

    پاسخحذف